Aldrig får man vara ensam....

Lägger upp lite nya bilder. De flesta från vår sjuk-vecka här hemma. Är lite på bättringsvägen men inte friska, har hemsk hosta - både jag och Harry - och ont i kroppen. Suck. Var riktigt kämpigt där ett tag, att ta hand om båda barnen med influensa OCH migrän samtidigt. Trots allt har det varit mysigt att vara hemma tillsammans, vi var inte utanför dörren från Måndag eftermiddag till Fredag! Måste vara rekord.
 
Så här älskar Harry att leka - liggandes på golvet med sina bilar.
 
 
Här är Eddy med sin splitter nya polare Arvid, som föddes 13 dagar efter Eddy.
 
 
Förra helgen fick vi en mysig dag i Aspuddsparken med våra kära vänner.
 
 
Så var det det här med att vara ensam och dela. När man är lillebror får man minsann aldrig vara ifred och måste dela ALLT. Det betyder filtar, hårdlift, säng, babygym, babysitter, ja allt man har. 
 
Men ibland ger lillebror igen.... hi hi!
 
 
Storebror vill absolut alltid ligga i ALLT som är Eddys.
 
 
Och som sagt, sover man måste man bli väckt! Helst ska nappen dras ut när mamma tittar bort. ;)
 
 
Och man ska dela på filtar på golvet.
 
 
Och tja, som sagt.... aldrig får man vara ifred! Så här hittade jag dem efter jag varit inne i köket i typ 30 sekunder....
 
 
Och Harry är boss över babysitterns musiksystem!
 
 
Så har min lilla älskling hunnit fylla 2 månader! ♥
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Vilka fina barn! Men nu blir det bara bättre, till veckan är ni bättre och friskare och våren är på väg.
Så håll ut

2013-04-21 @ 11:17:41
Maria

Underbara bilder! Vad de ska skratta åt dem när de blir äldre, brorsorna;)

2013-04-21 @ 20:59:46
Moster Mattis

Åh mina små älsklingar, vad moster längtar efter er! Snart ses vi och då ska vi goooosa!

2013-04-22 @ 08:23:12
Anonym

Vilka små gullungar :)
Hoppas att ni blir friska snart.
Kram från Evis

2013-04-22 @ 12:18:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0