Dopet!

Så åkte vi upp till Sundsvall. Eddy var bara 1 1/2 vecka när han och jag satte oss på tåget. De andra åkte bil. Vi hade några härliga dagar med familjen och alla fick träffa Eddy. Jag gick fortfarande på små rosa moln. Typ ingen sömn men jag var nästan 'speedad'. Jag kände mig så lycklig. :)
 
Så hade min mamma ordnat ett dop för Eddy. Snacka om att min mamma är otrolig och fantastisk. På fem dagar hade hon ordnat allt och bjudit in hela släkten via sms. Kyrkan bokad, fikat fixat så vi döpte Eddy i Svartviks kyrka den 3/3 2013. Rätt så bra datum att döpas tycker jag. 
 
Här är morgontrötta familjen Onken.
 
 
Vackra Svartiks kyrka i snön. Malin Ruda var fotograf, hon är helt fantastisk som alltid!!
 
 
 
 
 
 
 
Fyra generationer. ♥
 


Kommentarer
Anonym

Fina Bilder och härlig tid ni haft med farmor o farfar och barndopet som var alldeles speciellt

2013-04-04 @ 21:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0