Löv och gräs - whaaaaaaaaat?!

Här i Hägersten rullar dagarna på med full fart! Vi har det jättemysigt, stressigt, tröttsamt och roligt, allt på en gång. Har gjort en massa, grillat med Åsa o Martin, varit på 40-årskalas hos Kicki, tjejkväll med mammagruppen, årsmöte med föreningen, inne på stan med familjen, fika med nya mammagruppen, turer fram och tillbaka till dagis och promenader i solen och tja....... emellanåt försöker jag laga mat, tvätta, städa och ta hand om våra barn. Det är kul med fullt ös!
 
Jag är i alla fall väldigt chockad att GRÄSET, LÖVEN och BLOMMORNA börjar komma fram! Det trodde jag faktiskt inte på i år. Idag promenerade jag nere i hamnen efter mammafikat och njöt i solen i Vinterviken med vattnet som bara glittrade. Åh vad varmt, och åh vad härligt!
 
Idag fick jag också en 'ny vän' i form av en dam på 70 år som mer såg ut som en smal tonåring som hon var klädd och hon promenerade med mig en bit på vägen och var så himla lustig. Ibland trodde jag hon hade en skruv lös och ibland verkade hon bara så himla trevlig och rolig. Hon slutade med att PUSSA Harry och krama mig och vill absolut att vi skulle ses igen..... uh uh. Hrm.... tror jag håller mig borta iaf. Verkar dra till mig såna där människor som aldrig slutar prata!
 
Nej, dags för sängen! Alla pojkar sover redan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0