Puben på en måndag (med barnen sovandes i barnvagnen) är en bra ide!

Livet är rätt bra just nu. Firade morsdag med en blomma och gott frukost-fika och spenderade veckan med goda vänner och Sten-släkten! Först var det till att träffa Åsa N, Åsa S plus hennes två barn i Fredags. Vi åt lunch här och var ute och lekte i lekparken. I Lördags var det besök hos familjen Neyland i Uppsala och vi fick äntligen se Eddys nya polare Sixten!! :) Plus lite släkt från Australien. I Söndags var det besök av Ersmans (Jenny o Micke) sedan Malin och Kenneth på kvällen. Så himla trevligt, man önskar bara man bodde närmare varann.
 
Idag var dagis stängt så jag, Eddy och Harry tog oss till Liljeholmen där vi åt lunch med Malin som dessutom fyllde år, promenerade vid sjön och sedan lekte vi med Karro, Neo och Daniel och avslutade dagen med dem på Mc Donalds. Superhärligt att slippa laga middag! :)
 
Här är jag och Harry på bussen i Onsdags, då det var utflykt med dagis. Han var så lycklig 'Harry bussen lekparken', 'inte dagis'!
 
 
Eddy i min gamla overall a la 70-tal!
 
 
Grabbarna liksom försvann i Lördags, och här hittade vi dem. Det är väl kvalitetstid för dem det där - att ligga under en bil flera timmar. (Andy och Mark)
 
 
Eddy och hans nya kompis Sixten!
 
 
Ersmans på besök!! :)
 
 
Så var det pubdags mitt på en Måndag. Måste ju fira att Malin fyllde 28 ännu en gång!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0