2 dagar kvar....

Okej moder Ann-Marie och syster Matilda, jag ska inte klaga over att vi har det varmt, jag SKA njuuuuuta! :) Och det gor jag! Bara det att man maste klaga lite ibland nar man ar gravid, annars har jag alltid varit den som gillar hetta! Men nu har det varit perfekt ett par dagar, Ca 25 grader och lite moln, perfekt. 
 
Vi har varit och shoppat idag, packat och fick kopa en stor ny resvaska.... ops! Har massor med grejer att ta hem men vi har ju firat jul 2 ggr, vi har inte shoppat mycket sjalva. 
 
Nu har vi en natt kvar i Canberra. Flyger till Sydney med Qantas imorgon kl 09.55 och bor hos Marks kompisar, ska ut och ata middag med gamla kompisar vi traffat i London imorgon kvall i Sydney, sedan aker vi hem mot Sverige pa Fredag, via Singapore.
 
Snacka om att tiden gar fort. Och snacka om att vi har en mega-lang resa framfor oss igen!


Kommentarer
Maria

Hoppas resan hem ändå går enligt planerna och att ni alla får må bra hela vägen! Kram

2012-11-28 @ 18:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0