Gränslös Kärlek

Hur kan man älska någon så mycket? Så mycket så att det gör ont i en varje gång de gråter (även om gråten är av ilska och tjurighet). Så mycket att man glömmer sig själv och knappt hinner se sig i spegeln eller äta på en hel dag. Så mycket att hjärtat nästan smälter när man tittar på dem och när de har lärt sig något nytt. Ibland blir de nog less på mig som bara pussar dem precis hela tiden....
 
Min mamma har alltid sagt att när man får barn så finns det inget bättre i livet, och nu vet jag att hon hade rätt. Att en mammas kärlek är gränslös stämmer helt klart.
 
Jag är så lycklig att jag fick bli mamma till slut, och att jag hann, jag är ju ändå snart 40! Jag är så glad att jag får älska mina barn så gränslöst och få ge dem all den närhet och kärlek de behöver. 
 
Eddy och Harry, mammas gosproppar! Jag är så glad att det var just ni som låg i min mage. ♥
 
 
 
 


Kommentarer
malin

Anna-Cecilia Cilla min vän ❤ underbara bilder och underbara ord - jag är så glad för er skull! Den lycka ni upplever är det mest fantastiska, och vet du - det blir bara bättre och bättre :) Tuaen kramar till dig och din fina familj! ❤

2013-04-12 @ 13:34:18
URL: http://mallafors.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0