Nej, nej, nej, INTE!!!!

Åh jag var bara tvungen att öppna en kall öl (alko fri men ändå)! Sitter ensam och ska betala räkningarna och ALLA pojkar sover, kl 20.45, måste vara rekord! Jag måste också sova eftersom jag är så trött att jag typ håller på att ramla ihop varje dag men jag ska som sagt betala räkningar och sedan duscha innan jag sover.
 
Harry har kommit i någon extrem trotsperiod just nu. Allt är en kamp, bråk, inte, nej, springa iväg, busa. Inte borsta tänder, springa runt som en galning och vägra gå dit man säger i affären, kasta sig på golvet och vägra kliva upp, inte klä på sig, inte gå ner för trappen.... listan är oändlig. Jag bråkar och blir så himla trött, jag brukar vara snäll och glad med Harry men nu har jag så kort stubin att jag blir tokarg flera gånger per dag och det tar på krafterna.
 
När vi var på Willys igår höll båda vi på att bryta ihop till slut. Dessutom var inte Eddy glad heller eftersom han hade bajs i blöjan. Man blir så stressad och yr och arg och frustrerad. När jag kom hem frågade jag Mark varför alla andra ungar verkar lugna när de når kassan och då sa han att det är för att tex en familj hade två vagnar, en för shopping och en för ungar. Där satt de i den stora delen i vagnen på jackor och tittade på filmer på deras mobiler! Vilken smart ide - det ska vi prova nästa gång. Har också hört att vissa har barnvakt när de storhandlar??? Men det har man ju inte någon chans till plus att man måste ju ha barnen med i vardagssysslor, kan ju inte bara lämna bort dem. 
 
Zzzzzz, klockan går. Bäst jag betalar räkningarna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0