Underbara små barn!

Finns det något underbarare än barn? Fast jag ibland saknar mina sovmorgnar så skulle jag inte byta ut dem mot någonting. I helgen bestämde vi oss för att inte träffa någon, bara vara vi. Och vad mysigt det var. Vi var ute och fiskade i Lördags vid en sjö som heter Gömmaren. Så himla vackert var det där. Vi hade med oss middag som vi lagade på gasspisen, fika och fiskespön och hade en riktigt avslappnad eftermiddag i solen. I går var jag och Harry och lekte i en stor lekpark som heter Lugnet (supermysigt med plaskpool och allt) medan Mark och Eddy var ute och handlade nya däck till vagnen, sedan fikade vi på en klippa när de kom och hämtade oss.
 
Harry roar oss ständigt med sin förmåga att prata non-stop (vem har han fått det av undrar jag? ;) och sjunger ständigt. Eddy har börjat få en riktig personlighet och skrattar högt när man busar med honom och ler stort bara man ser på honom. Han kan ligga och titta på mitt ansikte i evigheter, liksom bara studerar mig. Och så lilla Harry som pussar och klänger på Eddy, inte en gång hittills har han varit svartsjuk eller sur mot honom! Känner mig riktigt lyckligt lottad. ♥
 
Älskar den här bilden på Eddy och pappa Mark!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mattis

Åh vilka fina bilder <3
Galet vad Harry är lik dig!

2013-06-17 @ 10:53:19
mamma

SÅ fina foton familjen

2013-06-25 @ 14:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0