Fyra dagar kvar....

Langt fran alla lussebullar som bakas hemma i kalla Sverige, i underbara, varma Australien! Idag har vi 32 grader (igar var det varmare, trodde min gravida kropp inte skulle palla) och vi har varit till ett underbart stalle med en massa barnpooler och vattenlekgrejer, Harry var sa lycklig. Nu sover han middag som en stock. Vi ska ut pa middag till en koreansk restaurang ikvall eftersom Janice och Gary kommer tillbaka till Canberra idag och hela familjen ska vara samlad igen. 
 
Nu har vi tre natter kvar i Canberra och en i Sydney innan vi far hem (om vi kommer med det proppfulla flyget....). Blandade kanslor. Ska bli trist att fara hem eftersom vi inte kommer tillbaka pa flera ar, men samtidigt ganska redo att komma tillbaka HEM och slippa bo i en resvaska. Att ha lite rutiner och kunna vila. Det har varit ganska jobbigt att vara sa pass gravid under semestern, jag kanner mig osmidig och klarar inte av hetta. Har ocksa varit sjuk ganska mycket, bla magsjuka, inte kul nar man svettas och inte ligger hemma... Men jag ska inte klaga, vi har det superbra och Harry njuter av allt roligt han sett och gjort. Han har ocksa borjat prata mer och mer engelska! :)
 
Jag har gatt in i vecka 28. Wow, tredje trimestern!! Tiden bara flyger ivag.
 
Har kommer en bild pa mina pojkar vid stranden! ♥
 


Kommentarer
Fadern

Låter jättehärligt. Här är det regnigt och grått, samt 1 grad varmt. Hälsa till alla.

2012-11-27 @ 12:14:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0