Jul i Australien!

Jul, jul straaalande jul! Vi har nu firat jul 2 ggr i Australien! En med hela tjocka slakten i Melbourne och idag i Canberra med Paul, Bec, Charlie, Janice o Gary. Hur ska vi kunna ta med alla julklappar hem? Ohhhh, no idea. Konstigt att se blinkande julgranar och pynt i 32 graders hetta. Harry hade riktigt kul eftersom han fick dela ut alla julklappar och slita i allt papper. Han har blivit sa stor under semestern, han verkar forsta allting nu. Nar han skulle sova gick vi uppfor trappen och han stannade till, satte fingret for munnen och viskade 'ssshhhhhh, Charlie' och pekade pa Charlies rum (Charlie sov). Ha ha ha, min lilla snutt.
 
Tror magen ska spricka. Huden bara stramar, bebisen ligger hit och dit i konstiga positioner och jag har proppat i  mig alldeles for mycket mat och choklad. Kanner mig proppfull hela tiden, aven innan jag har atit! Svettas ihjal pa natterna. Inatt fick jag ta Marks STRUMPOR och skolja dem i kallvatten och ligga med dem pa magen och pannan, annars hade jag storknat. 
 
Nej nu ska jag sluta klaga, Jag gillar sommar och hetta, men kanske inte som gravid....... ;)


Kommentarer
Matilda

Härligt! Nyss frös du ju så på natten, o nu får du svettas lite istället :)
Vad vill H ha i julklapp? Fundera ut nåt bra :)

2012-11-27 @ 12:41:13
URL: http://annamatildas.blogg.se
Modern

Klaga inte, tänk här hemma hur det är blött kallt och mörkt. NJUT!!!!!! av varje minut, ni hinner nog frysa, hälsa alla

2012-11-27 @ 19:40:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0