And some people are in Bangladesh dreaming of Sundsvall!

Nu är jag i Bangladesh av alla ställen! Det luktar mögel i den kvävande fuktigheten blandat med curry! Men härligt är det och vi bor i lyxhotel! Men ändå sitter jag här och drömmer mig bort.....

Jag drömmer mig tillbaka till Sundsvall och Gatufesten. Till mitt kära hemland Sverige och alla mina släktingar och vänner. Finns det något som betyder mer? Nej. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och leva om hela veckan igen. Kärlek är vad det är, sommar, fest, vänner, och så min älskade Mark.... Allt i en salig blandning blev till det bästa jag varit med om på länge!

Alla är så underbara, Malin, Jenny, Fanny, mamma, Lars-Evert, pappa o Monica (fast pappa inte sa ett ord till Mark..förrän han fick i sig hundra öl...hm), Mattis, Sebbe o Tobbe, Solmaz, Nina och min underbara plastbror John. Olle, Sabina och så alla de andra som gör festen värt att minnas! De är alla värt guld!

Jag känner mig dessutom helt avslappnad med Mark. Vi skrattar, har roligt och kan vara helt oss själva med varandra. Jag tänkte för ett tag sedan, att hur träffar man någon som man har så mycket gemensamt med att det aldrig blir pinsamt eller att det tar slut på samtalsämnen? Någon ny som man ska lära känna, vad jobbigt, tänkte jag. Men fast Mark är född på andra sidan jorden känns det som om jag kännt honom hela mitt liv! Dessutom så pirrar det i hela kroppen bara jag ser hans namn! Det är så underbart att känna så efter att ha haft det jobbigt i 2 1/2 år!! Att han dessutom älskade min familj och vänner och att de tyckte så mycket om honom (han sa att han kände sig så välkommen) gjorde det till att jag blev ännu kärare!

Här är Mark och jag på toppen av Norra berget. (Synd att det var så svinkallt bara!)

image43

Jag och min moster och bästa vän, Malin. Vi hann med en massa vin, skratt, surr och en snabbrejda på stan! Och jag som sagt körde bakfull för att jag inte hade nåt körkort, ha ha ha. Mamma blev svartsjuk på att jag var med Malin så mycket, hi hi. Men vi MÅSTE vara tillsammans när jag är hemma!

image47

Jag, Olle-gullet och plastbrorsan John! Väldigt kärleksfulla killar! De sa att nu är de 'plastkusiner', ha ha ha!

image45

John och Mattis med hennes matchande top och JELLO SHOTS!!!! HUVA vad starka de var, men en riktig succe!! Yum, bring them on at the next festival pleeeeeeeeeeease!!

image46

Så var det mamma och Lars-Evert som fixade en underbar grillfest åt alla oss! Åh vad mysigt och gott! Och så kom mina favvo släktingar också 'The Erssons!' :)

image49


Kommentarer
Moster Malin

Cillus!!! Lääääängtar efter dej, hoppas att vi får träffas snart igen!! Vilka fina bilder! Kram, kram

2007-07-13 @ 09:26:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0