Luxurious Kuwait

Jag är i Kuwait av alla ställen! 47 grader varmt och det mest fantastiska hotel!

Så fort jag klev av planet såg jag alla män i vita klänningar med vita lakan på huvudet som är fasthållet med en svart ring! Knepigt vad några timmars flyg kan ta en till en helt annan del av världen!

Jag är så trött och har sovit mest hela dagen, men jag har också varit och simmat i den underbara poolen. Ibland är livet som flygvärdinna verkligen lyxigt! :)

image42

Igår var jag med min kära kompis Amy hela dagen och vi fick tid att prata i timmar! Det var så härligt, jag hade saknat henne så mycket. Vi gick också till en pub där Mark OCH Marcus var! De var ett helt gäng med killar som var där som jag kände och det var verkligen konstigt att se dem där samtidigt. Idag fick jag ett mail från Marcus som sa att jag såg så lycklig och fin ut och att han tänkt på mig hela veckan. Tänk hur livet kan vända! Men om en kille verkligen vill ha mig så skulle han komma och bryta upp dörren för att få mig, och Marcus gav upp direkt, vilket för mig, betyder att det inte är äkta kärlek.


Hur som helst, Mark var där och han var underbar. Han sa att jag är den mest underbaraste tjejen han någonsin träffat och han kunde inte sluta krama och pussa mig! Det är underbart!!!!!!! Ahhhhhhhhhhh :)


När jag sedan skulle till jobbet var det extra säkerhetskontroller vid Heathrow (det har ju varit en massa bomber som hittats i London och Glasgow) och jag kom en halvtimme för sent. Vid det laget var klockan 21.30 och det spöregnade och jag ville verkligen inte jobba. Dessutom de jag jobbade med var två killar som var hemska, en bossig som Hitler och en som inte ens sa ett ord och var så lat! Såna gånger känns det inte roligt att jobba. Tur att det är härligt när jag väl är här så att resan ändå blev värt att fara på!


Snart har jag semester och får åka hem till Sundsvall! Åh vad jag längtar!!



Kommentarer
Moster Malin

Ja,du Cilla, vilket liv du har , fara hem till Sundsvall på semester!!!!!!!!!!! längtar tills du kommer!

2007-07-02 @ 14:29:25
Anonym

Den där Mark, är han hel och ren? Har han ordentliga föräldrar
Kenneth

2007-07-02 @ 23:30:15
Malin

åh det låter härligt Cilla... alltihop... :) kram på dig!

2007-07-03 @ 12:47:27
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0