Barbeques!!

När man bor med australienare då är det 'barbies' som gäller. Vilket menas att man grillar, grillar och grillar. Jag kom hem från Chicago imorse (tre timmar försenade och helt slut) och nu är Chrissie och Dano hemma och vi ska grilla och dricka punch. Imorgon ska jag till Marks 'födelsedags-barbie'! :)

Han kom och träffade mig i Lördags. Jag bodde på hotel på Heathrow mellan mina resor med jobbet och han kom ända dit ut och vi gick på min favoritpub, en riktigt engelsk pub, och hade det så mysigt och roligt. Han sa att han kan vara sig själv med mig! Precis så känner jag med. Tänk alla gånger jag frågade Marcus om han ville komma och bo där med mig på hotellet och han sa alltid nej, nej, nej. Vilken skillnad och vad dum jag var. Aldrig mer. Han emailade mig och vill såklart utnyttja mig igen och undrade var jag bodde, han vill väl ha någonstans att bo nu när han kommer hem i veckan. Men det kan han glömma! Han är en hemsk utnyttjare, en liten pojke som är självisk och hemsk mot andra och bara bryr sig om sig själv. Aldrig mer ska jag utsätta mig för det.

Jag hade någon mardröm och andra konstiga drömmar i Chicago men när jag vaknade upp så tänkte jag på Mark och blev så glad igen! Vilken otrolig skillnad motför hur jag har kännt mig de senaste två åren. Visst har jag haft det bra stundvis men jag vaknar oftast och känner att det är något som saknas, eller att det är något som är fel. Så därför, även om det kanske bara är tillfälligt, ska jag ta vara på känslan av glädje när jag vaknar! Att ha någon att dagdrömma om och tänka på och bli glad över, det är underbart! Jag hoppas att alla lyckliga par därute tar vara på varandra och att ni inte tar varandra för givet!

Nu har jag bantat i tre veckor och bara gått ner tre kilo! Jag är så besviken. Glad såklart att jag gått ner något, men varför funkar inte dieten lika bra på mig som på Matilda?? Hon har gått ner nio kilo! Jag känner mig så less. Jag har inte ätit ens frukt eller choklad på TRE veckor och inte ens druckit öl mer än en dag!! Orättvist. Jag är less på att vara tjock men jag ska inte ge upp.



Kommentarer
Jenny

Cilla! Vad glad jag blir av att läsa din blogg :) Spännande med Maaaaaaaark! Måste få höra mera. O det där med vikten.. Håll ut! 3 kilo är bättre än inga.. o tänk på att på dig som är liten så är tre kilo mycket! På mig vore det inte ens en fis i rymden ;) KRAM

2007-06-20 @ 07:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0