Why do we always want what we can't have?

Tänk hur livet kan vara.... Nu när Marcus vet att jag har en kille och han är svartsjuk har han bedyrat sin dumhet och kärlek till mig! Efter alla mina tårar och all min vånda, så vill han ha mig nu, bara för att han inte kan ha mig! Nu är det för sent och jag är så glad att det hela är över. Visst, vi kan vara vänner, men inget mer. Han hade sin chans. Det kändes lite jobbigt först att han sa allt det där helt plötsligt, men sedan insåg jag att jag inte vill ha någon som haft så länge på sig att bli kär i mig och det tog honom 8 månader att inse! Sådant vet man direkt.

Lite frustrerande att jag inte kan träffa Mark den här veckan, inte så mycket som jag skulle vilja i alla fall. Igår kom jag hem från Seattle och fast jag inte sovit på 30 timmar så gick jag och träffade honom och hans moster! Sedan idag kom han ut en snabbis med mina vänner Jana och Dana. Sedan var han tvungen att gå hem. Imorgon kommer min kompis Amy och sover över så vi kan inte ses då heller. Och Chrissie och jag delar rum så han kan inte sova över här, och Mark delar rum med Chrissies kille Daniel och eftersom Chrissie är less på honom (Daniel) vill hon inte sova med honom! Så det är lite frustrerande!!!! Och komplicerat! Jag saknar honom så mycket. Han var så fin idag. Jag måste vara kär!!

Idag fyller Matilda 23 år. Jag önskar jag hade kunnat vara där och firat, men jag får åtminstone fara hem nästa vecka. Jag längtar så mycket så jag vet inte hur jag ska stå ut! Jag längtar hem till alla och till Gatufesten! Hoppas ni alla har sett att jag är kändis i Gatufestens tidning förresten, hi hi.

Idag innan Mark och Jana och Dana kom till Hammersmith, smet jag in på Primark en snabbis! Tänkte bara köpa ett par strumpor och en plånbok (eftersom min blev stulen!!) men såklart har de alltid nya kollektioner där så det blev två toppar till! Mark kom och hittade mig bland skohyllorna och han fick bära min shopping, ha ha. Så ska en karl minsann vara! Jag fick mig några fynd!

I LOVE PRIMARK!!!!!!!!

image41


Kommentarer
Jenny

Jadu.. den där himla Marcus ska du skita i! Helt rätt som du tänker. Jo, visst har man sett dig i GF-tidningen.. Fick du nåt för att du ställde upp? :D Typ en 3-dagarsbiljett eller? NÅT måste du ju fått iaf.. Jag blir väldigt besviken annars! Fatta.. om 6 dagar är festen igång! :D Kram!

2007-06-28 @ 10:21:45
Malin

sådana är de... killarna... en del i alla fall - som tur är inte alla! och det låter ju som att du träffat en goding nu... du måste berätta mer - när ses vi på msn? tusen kramar! och du... jag ÄLSKAR också Primark - när kan vi gå tillsammans?????

2007-06-28 @ 22:25:27
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0