Kina

Det är ett ställe i London där man kan äta allt man orkar för 5 pund, det är en kinesisk buffe. Jag har varit där många gånger under mina år i London och ätit med mamma, ex killar och kompisar och varje gång har jag tänkt att jag aldrig mer ska gå dit....

Och ändå var det dit vi gick ikväll. Jag och Mark gick på en pub och sedan blev vi så hungriga att vi stegade in till 'Mr Woo' och åt den billiga maten tills vi mådde illa. Vinet var som vinäger, kycklingen och biffen är kanske gjorda av hundar och katter (vem vet) så det blev till att vräka i sig strips! (Tack och lov att de serverar strips där!!). Äcklade och med magen utstående som en ballong gick vi därifrån. Men det var ju i alla fall billigt....

När ska man lära sig?


Kommentarer
Malin

*skrattar* man lär sig aldrig... så är det bara... sorry :) kram på dig!

2007-11-21 @ 09:45:36
URL: http://mallafors.blogg.se
Solmaz

Håller med dej! Hatar såna buffeer, men man lyckas alltid dras till priset! Att man aldrig kan lära sig !!!

2007-11-21 @ 19:52:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0