I'm in a New York state of mind

Nu ni ska jag börja uppdatera bloggen lite oftare.....om det är någon som läser den längre....??? Får inga kommentarer längre. SNYFT!!!! Snäääälla om ni läser kan ni väl skriva en kommentar så att jag blir lite mer peppad att skriva?

Hur som helst, här ligger jag i min hotelsäng i Washington och ser på film och slöar. Mitt huvud snurrar av trötthet. Har precis varit ute och shoppat lite i min 'favorit-shoppingmall'. Yey!! Men jag var så trött att jag trodde jag skulle svimma eftersom vi flygit hit idag och jag har varit uppe i typ hundra timmar.

Jag var i New York i Måndags och det fick mig som vanligt att drömma mig bort i 'Sex and the Citys' värld. Så mycket att jag gick tillbaka till hotelrummet och tittade på mina dvd's. Snacka om att vara beroende.

En av mina favoritscener i Sex and the City är när Carrie går och hälsar på Big och när han öppnar har han packat upp allt och ska flytta. Hon blir helt förtvivlad när hon inser det men efter en stund sätter Big på en gammal skiva till Carrie som hans föräldrar brukade dansa till och där dansar de i det tomma vardagsrummet till låten 'Im in a New York state of mind'.

Åh jag läääääängtar tills den nya filmen kommer ut! Jag ska stå där på Leiscester Square på premiären och se mina 'idoler' och jag ska se filmen så fort jag kan!!!! Även om jag ska måsta gå ensam! (Tror knappast jag får med mig Mark och jag vill inte ha med mig någon som sitter och stör mig och pratar under filmen!)

Här kommer en bild som jag tog under mitt paraply i New York i Måndags, i regnet, i min favoritstad.


I love New York



image293


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0