Längtar!!

Jag längtar och längtar och snart, snart är det helg!!!! På Fredag kommer jag hem från Washington och ska laga middag till min kära kusin Fanny och hennes kompis Carro som är här på praktik från gymnasiet! Sedan ska vi och ett stort gäng av mina och Marks kompisar gå ut på Redback- allas favoritställe! :) Eller hur Matilda och Jenny, he he?! Ni borde vara här!

På Lördag landar min älskade MAMMA i London och vi ska skynda oss till Primark innan de stänger och sedan ska Mark laga middag till oss.

På Söndagmorgon, då bär det av till ISRAEL!! En av mina drömmar i livet har alltid att få ta mamma till Israel för att uppleva Jerusalem, Betlehem, Nasareth där Jesus föddes, levde och dog. Och äntligen, äntligen kommer den drömmen till verklighet! Jag har bokat och betalat för allt, vi ska bo i femstjärnigt lyxhotel vid stranden i Telaviv och sedan några nätter i gamla staden i Jerusalem. Vi ska se allt vi som vi alltid hört om i kyrkan och vi ska njuta av solen och värmen, god mat och av att bara få vara tillsammans.

Åh, jag fattar knappt att det är sant! Jag har jobbat så mycket på senaste också så jag behöver verkligen en semester, och det gör nog mamma med som hon jobbar.

Bara tre dagar kvar tills vi far!! :)



Kommentarer
malin

det låter helt fantastiskt gumman... hoppas ni får en underbar resa du och din mamma - hälsa henne från mig *kram*

2008-04-03 @ 20:40:03
URL: http://mallafors.se
Maricel

Hej! :D
Fick din blogg från matilda :D vad roligt att ni ska fara till Israel! Pappa var här imorse och sa att han släppt av Ann-Marie på tåget! Jag hoppas ni får det grymt! Hälsa Ann-Marie och Mark sen också! :) Kram/Maricel

2008-04-05 @ 14:12:40
URL: http://mariceleriksson.blogg.se
malin

men hallåååå nu vill jag höra hur ni har haft det!!! se bilder och höra om er resa!!! *kramar*

2008-04-12 @ 15:06:54
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0