Sol i London!!!!

Vad har hänt?? Jag drog precis upp gardinerna efter 12 timmars sömn och solen bara strömmade in, stark och varm med en klarblå himmel!! Var är jag? I Spanien? Sover jag fortfarande? Drömmer jag? Är jag kvar i Johannesburg? Men nej...... jag ser grannarnas hus och inser att jag faktiskt är kvar i LONDON!!!!

Solen har inte tittat fram sedan förra året. Det har varit kallt, grått, regnigt och blåsigt. Men nu kanske, kanske våren har krypit fram?? Igår var det blommor i hela parken och idag skiner solen, det måste vara vår?!! ÄNTLIGEN!!

Jag ska skynda mig att äta frukost och duscha, sedan ska jag ut i solen, ta bussen till Oxford Street och Hyde Park och njuta lite av staden, sedan ska jag träffa mina vänner och Mark nere vid Themsen i en mysig pub.

P.S, Här är en liten bild på våra inköp igår när vi var  och shoppade här i Hammersmith.... Vilka är snyggast?? ;)



Kommentarer
Moster Malin

Helt klart dina!!! Känner bara att det andra paret har något arbetsamt över sig! ;)

2008-04-22 @ 12:34:10
URL: http://www.moalins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0