Sydafrika

I'm off to Johannesburg idag, i Sydafrika. Semestern är slut och jag har precis packat klart (tänk att man aldrig lär sig vad man ska ha med sig och packar alldeles för mycket!!!! Man måste packa tills man ska ut till baren, restauranger, ligga vid poolen, till gymet eller ifall det blir kallt) och nu ska jag bara duscha, ta på mig uniformen, sminka mig och sedan far jag!

Jag har precis fått reda på att en av mina kompisar, Claire, från jobbet också ska dit så då blir det kul, hon och jag har haft några vilda nätter tillsammans i Bangkok, Sydney och Detroit! ;) Jag har en känsla av att vi hamnar i hotellbaren tills de stänger, och jag som bara skulle vila på den här resan!

Jag ska snart lägga in lite kort och skriva om mammas och min resa, men jag har inte hunnit än...


En rolig sak som jag måste berätta innan jag far är att min älskade syster Matilda ringde till mig igår!!!!! Det har verkligen inte hänt ofta sedan jag flyttade utomlands för 11 år sedan, så jag blev verkligen så otroligt glad! (Men jag ska vara rättvis och säga att hon emailar och sms:ar så det är inte för att hon inte bryr sig!) Om ni inte redan vet det så skriver hon en jättebra blogg på www.annamatildas.blogg.se ifall ni vill kolla in hennes intressanta liv!



Kommentarer
Mattis

hihi sötis :) Ja mitt liv är verkligen intressant... inte, det händer ju mkt mer i ditt liv som är mkt roligare att läsa om :)

2008-04-15 @ 15:24:44
URL: http://annamatildas.blogg.se
Micke

Hej Anci.Roligt att läsa och se hur du har det.Fortsätt att skriva och visa bilder på dina resor.Det händer ju något hela tiden. Kan du baka fortfarande?

2008-04-16 @ 23:47:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0