Valborg? Ja just ja!

Nu är det dags att flyga till Kanada igen..... Först Toronto sedan till Montreal på Lördag. Usch, måste erkänna att jag inte är så intresserad av Kanada... På Fredag ska Mark i alla fall komma ut till Heathrow och vi ska gå ut och äta indiskt i Hounslow och sedan bo på mitt crew-hotel, så då får jag i alla fall en liten break!

Pratade med mamma igår som sa att de ska fira Valborg hemma hos dem ikväll med släkten, och att syrran och Sebbe ska bl.a vara där. Jag hade inte ens tänkt på att det var Valborg eftersom det inte firas här! Fick plötsligt lite ångest, eftersom jag missar allt sånt där hemma. Visst är jag tacksam för mitt jobb men ibland önskar jag verkligen att Heathrow låg i Sundsvall!!

Ha en bra helg allihopa och tänk på mig där uppe i luften ovanför atlanten, medan ni ni står vid majbrasan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0