Vår i Hammersmith!

Okej, jag tar igen det jag skrev tidigare idag. Jag gick ut på en promenad och insåg att våren HAR faktiskt kommit till Hammersmith, London!! :)

Här är några bilder jag tog på promenaden...

image298

image299


image301

Tog också lite bilder på hur 'min vardag' ser ut.... gatorna, en av våra små pubar vid Themsen, bussen (som är den mest irriterande och opålitliga bussen i London!!) och på vårt hus. De två fönstren på övervåningen hör till vårat rum. (Klicka på dem om ni vill se större bilder.)

     


Kommentarer
malin

härliga bilder... ser ut att vara en fin vår i London vännen *kram*

2008-04-24 @ 21:54:34
URL: http://mallafors.se
Maricel

ÅH vad kul det var att få se hur du bor som i London :) Kram! /Maricel

2008-04-25 @ 09:05:20
URL: http://mariceleriksson.blogg.se
Jenny

Ååååhh.. Jag vill komma o hälsa på i London! Jag, F o mam var ju där för nästan exakt 1 år sedan :) Vill gå på Oxfordstreet o Red Back, skulle behöva dansa loss lite ;)

2008-04-25 @ 09:29:40
Monica

Här är det vår på riktigt. Vi har oxå opålitliga bussar, pub mm så kom hem snart. Kramizar

2008-04-25 @ 23:54:31
Solmaz

Åh vad jag saknar London!!! more than ever!!
-saknar dej också förresten... :)
Kram

2008-04-28 @ 15:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0