Bröllopsplaner!! :)

Hoppas ni gillade min ring! :)

Jag ligger nu i sängen, hemma i London, medan det är grått och regnigt (dock väldigt varmt) ute. Känner mig väldigt lat och det är skönt att bara slappa och komma över sin jetlag för en gångs skull, innan det är dags för mig att fara till Toronto på Torsdag...och då ska Mark följa med! Jippiii!

Jag har fullt upp för att planera vårt bröllop som....håll i er.....tar plats i min favoritstad Las Vegas om inte allt för länge!! Snacka om att livet kan vända va?! Jag sitter och letar kapell, hotell och flyg, hyrbilar osv, osv. Snacka om att det är mycket planering fast man inte ens ska ha några gäster med sig!

Men bara så ni vet, så vill jag att ni ska veta att vi ska ha en stort bröllop med familj, släkt och vänner om ett par år! :) Ska man gifta sig så är det väl lika bra man slår på stort och gör det två gånger va?!! Ha ha.

Här kommer en till bild från Paris;



Kommentarer
monica

Bara så NICE!!!!!!! Ni har BÅDA gjort ett BRA val. Nu vet vi att vi får träffa fina o goa Mark fler gånger. Jag känner på mej att ni kommer att fortsätta vara lyckliga. Än en gång STORT GRATTIS. Kramizar

2008-08-05 @ 20:36:34
Elisabeth

Vilken underbar ring du har fått. Bara så du vet så är jag lite avundsjuk på din ring. Du förresten så undrar jag och Maria om du har någon ny mailadress, har du det skulle vi gärna ha den.



Kram och grattis

Elisabeth

PS Gratta även Mark fast han inte vet vem jag är. Mange hälsar även han grattis DS

2008-08-05 @ 22:33:56
Mattis

Åh vilket fint kort, ni ser så otroligt lyckliga ut tillsammans :)

2008-08-05 @ 23:09:10
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0