Fredag...

Det blev en okej kvall med alla housemates. En ganska lustig blandning av folk, alla sa olika! Karen och Kyle (paret som vi inte alls gillar) kom ner sent efter vi andra hade atit, eftersom de hade ett stort gral, hi hi. Man ska inte gotta sig i andras problem men de tror alltid att de e perfekta och det var ganska lustigt att hora dem skrika uppe i sitt rum och sedan komma ner med roda ogon! Sedan satt vi och drack champagne och surrade tills sent, men jag vet att vi absolut inte kommer att forbli goda vanner, vi har ingenting gemensamt och tycker helt olika om allt.

Idag har jag promenerat i solen och snart ska jag ga och traffa min kompis Ness pa ett cafe som ligger nere pa gatan. Vi har inte setts pa ett tag sa blir nog mycket surr! Sedan ska Mark ha sitt leavingparty med jobbet, det e hans sista dag i kontoret idag, sa jag ska in till London-city pa fest. Men jag kanner mig lite vissen, har ont i magen....men jag maste helt klart fara in till stan i alla fall nar det e hans avskedsfest. Kanske kan bestalla in en bloody mary, det brukar ordna till magen! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0