Ledig dag och dumma Nya Zeelandare!

Idag har jag haft en typisk 'vardag' i mitt liv. Har ledigt och vaknade klockan 11.30 (Mark gick och jobbade vid 8), efter 13 timmars somn!! Underbart! Det e sa jag klarar av mitt jobb, med att sova ikapp mig ibland. Sedan slappade jag, satt och letade efter brollop i Las Vegas (pirrrrrrr pirrrrrr) och provade min brudklanning! I love it! :) Gick sedan en promenad genom parken och efter Themsen medan solen precis tittade fram bakom regnmolnen.

Nu har jag gjort en kyckling ceasar-sallad tills vi ska ha 'fest' ikvall med de vi bor med...dvs vara 'housemates'..... Usch! Varken jag och Mark ser fram emot det eftersom de alla e jobbiga, trista och fast de ibland kan vara okej e de oftast sura och klagar pa allt. Karen ska fara ut och resa runt Europa och jag ser verkligen fram emot att bli av med henne! He he. Sa vi har i alla fall nagot att fira, ha ha! Fy vad jag e less pa dela hus med Nya Zeelandare! :( Ett exempel var nu nar jag var nere i koket, sa hade jag rakat tappa en liiiiiiten bit av mitt kokta agg i diskhon, och Kyle (Karens kille) sa 'Anna, is this yours?? I think we should keep the house clean as the cleaner has just been here!' Idiot!! Jag gor alltid rent efter dem!!!!! Not long to go, snart sticker de! Yehoooo!


Kommentarer
monica

Det MÅSTE snart bli SVERIGE nästa. När LV? När hemma?.kramizar

2008-08-14 @ 21:15:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0