Möhippa!!

Igår hade mina vänner ordnat en möhippa för mig! Jag behövde bara ta med mig en filt och de hade ordnat allt annat! Vi satt i en park vid Themsen i solen, det var 28 grader varmt och såååååå underbart! Vi satt där hela dagen, eftermiddagen och kvällen och drack champagne, åt picnic och jordgubbar. Det var en helt underbar och perfekt dag! :)

Kvällen slutade dock med att vi fått i oss lite väl mycket champagne och Mark och hans kompis Dave fick stå ut med oss när vi kom hem.....vi var inte de mest lugna och tysta tjejer just då, men kul hade vi!

Jag fattar verkligen inte att jag ska gifta mig! Att jag hade en möhippa! Och att jag satt där bland alla hundratals människor i parken med vita ängelvingar och en brudslöja som blinkade 'Bride to be'!!

Nu ska jag och Mark packa väskan och fara till Singapore i fem dagar!!! Han ska följa med mig på jobbet, ska bli sååååå kul!








Kommentarer
Mattis

Va mysigt!!! Kan inte heller fatta att du ska gifta dig :)

Vem vet när du kommer hem fr Singapore kanske du är moster igen :p

2008-08-31 @ 20:48:38
URL: http://annamatildas.blogg.se/
malin

åh vad fin du är... jag är SÅ LEDSEN över att jag inte kan vara där... jag vill också vara med och överraska dig, vara med på möhippa... dela din nervositet innan bröllopet - fnissa ihop när du ska köpa heta underkläder ;) ja du vet - JAG VILL VARA DÄR!!!!! kram på dig sötaste vännen

2008-09-02 @ 11:20:46
URL: http://mallafors.se
Solmaz

Jag vill oxå vara med och ordna möhippa åt dej :(

Såg iaf ut som att ni hade det gött =)

Saknar dej massor! Lycka till med brölloppet!

2008-09-02 @ 20:13:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0