Vill bara sova hela dagen....

(Min dator har lagt av (vet inte ens om det e fixbart) snyft, snyft! Jag skriver pa Marks dator vilket e lite jobbigt eftersom tangentbordet e annorlunda....och den har inte det svenska alfabetet!)

Har kommit hem fran min Toronto-resa (var tvungen att fara tillbaka dit igen efter helgen) och har nyss vaknat efter att ha sovit heeeeeela dagen. Jag skulle kunna ha sovit i evighet men fick tvinga mig upp, som vanligt. Det e strax dags att laga middag tills Mark kommer hem fran jobbet! Nu kommer jag inte att kunna sova inatt, och Mark kommer att bli irriterad for han ska upp tidigt imorgon (som normalt folk) och vill lagga sig i tid. Det e alltid samma visa. Jag som sovit hela dagen utav jetlag och nattflyg kan inte sova normala tider och sitter uppe halva natten klarvaken, sedan sover jag halva dagen igen imorgon. Det passar mig och har alltid passat mig att vara en nattuggla, men det kanske inte e det enklaste att leva med.... Men jag kan inte vara vaken hela dagen nar jag landat klockan 6 pa morgonen, jag bara maste sova!

Mitt jobb ar det mest underbaraste, spannande jobbet man kan ha men det kan verkligen ta knacken pa mig! Man missar minst 2 natters somn varje vecka, plus att man konstant lever med jetlag plus de enorma tidskillnaderna. Ibland kanns det som om jag flyter runt i en dimma, vet varken vilken dag, tid, datum eller vart jag ar!

Zzzzzzzzz.................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0