Weekend in pictures....

Så var helgen redan över.... Mark följde med mig till Toronto. Vi hade jättekul, hyrde bil och åkte till Niagara fallen (har inte lagt in de bilderna än så de får vänta lite....), var uppe i det kända CN-tower, åt massor med barbeque ribs och chicken wings (typiskt usa och kanada), drack iskall öl och shoppade. Härligt!

Nu är jag tillbaka i Toronto IGEN, men Mark är hemma i London och jobbar sin sista vecka..... inte länge kvar nu tills vi åker till Vegas....pirrigt!! Bara så mycket att ordna och boka, jag önskar allt var klart så vi slapp stressa.

Här kommer lite bilder från helgen.... (som sagt tyvärr inte från Niagara fallen)

Utsikt över Toronto från CN-tower (som är det högsta fristående tornet i världen)




Blue Jay's baseball stadium sedd från CN-tower (gratis inträde uppifrån...hi hi)



Utsikten genom glas-golvet, rakt ner på gatan! Ooooh, scary!



Jag som firar med champagne på hotellet



När vi kom hem till England hade vi grillfest för två ute i regnet ;)




Kommentarer
Jenny

Va mysigt ni har det ni två..! Ni ser så lyckliga ut, det glittrar i era ögon! Vad är en liten utflykt till Löran motför Toronto typ.. :p MEN, finns lite skvaller runt mig å.. ;)

2008-08-12 @ 08:26:51
malin

åh vad härligt att få resa tillsammans så.... jag är så glad för er skull - och jag håller med föregående talare "det glittrar i era ögon" - ni ser verkligen såååå lyckliga ut kram

2008-08-12 @ 08:47:56
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0