Yes!!!!

Min dator är äntligen fixad, jag har saknat den sååååååååååååå mycket. Det var dyrt att fixa den men nu funkar den bättre än någonsin så det var verkligen värt det!

Jag har velat skriva i bloggen men har inte haft lust eftersom det är jobbigt att skriva på Marks dator som inte har å, ä och ö. Dessutom så jobbar inte Mark nu så jag tillbringar varje ledig dag med honom och emellanåt måste jag åka bort. Kom hem från Telaviv i Israel igår, det är ett av mina favoritställen! Sol, hetta, strand, lyxhotel med underbar pool och god mat. Desstuom ingen tidskillnad och inga nattflyg, dvs; ingen jetlag!! :) Nu har jag dessutom en bra solbränna som matchar min vita brudklänning!

Vi har dessutom fullt upp att planera bröllop. Vi for in till Oxford Street idag men fick typ ingenting gjort och ingenting köpt eftersom det var så otroligt mycket folk där (som vanligt) och det hela slutade med att vi satte oss på Pizza Hut och åt pizza-buffe! Mmmmm.

Det är bara några dagar kvar som vi kan planera inför vår resa och bröllopet, så det är bäst jag fortsätter. Ska nu boka hotel i San Diego, hyrbil och hotel i Los Angeles! Imorgon ska jag köpa underkläder, hårband av silver och nytt smink. Har bestämt mig att fixa mitt hår och sminka mig själv innan vigseln....så nu har jag inhandlat en ny locktång.

Så pirrigt och så underbart..... det är bara 12 dagar kvar tills jag blir Marks fru!!!! Whehoooo.


Kommentarer
Mattis

Åhhhh vad spännande!!! Ser fram emot o se kort!!!

När jag gifter mig måste du sminka mig :p

Saknar dej gumman, tänk nästa gång vi ses är du en gift kvinna och jag tvåbarns mamma :]

Love you

2008-08-28 @ 12:54:12
URL: http://annamatildas.blogg.se/
malin

ooohhhh yeaaahhhh! vad spännande! vilken datum blir det då? åh du ska veta att jag tänker på dig... hoppas vi springer på varandra på msn snart kramar

2008-08-28 @ 12:54:24
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0