Från Solberg till London

Nu är det Måndag och den underbara helgen i snön i Solberg är över. SNYFT!!!! Vi hade det så underbart härligt och det var segt att fara tillbaka till London igår kväll. Här i London är det vår i luften och 16 grader varmt!

Jag ringde nyss jobbet och fick veta att jag ska resa till Los Angeles imorgon. Mycket bättre än Bombai-resan som jag hade på schemat innan jag tog ledigt och for hem till Sverige. :)

Jag ska ladda ner bilderna från Solberg snart så ni får se vad härligt vi hade det när vi pimplade och åkte slalom.

Ps, Silvia (Jenny), du vet väl att JAG alltid har rätt, så lita på mig och inte på Evve! ;) He he.


Kommentarer
malin

vill GÄRNA se bilder :) *kram*

2008-02-25 @ 18:11:18
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0