Laga mat....

Nu är det måndag och vi är hemma från Prag. Vilken underbart vacker, romantisk och mysig stad!! Det var en av de vackraste städer jag någonsin sett. Om ni inte har varit där måste ni åka dit! Vi hade jättekul och bodde i ett perfekt litet hotell mitt i 'The Old Town'. Solen sken och det var sådär lagom kallt mitt i vintern med frisk luft. Vi åt god mat och bara promenerade runt och tog in allt. Med andra ord: en perfekt helgresa! :)

Ska lägga in bilder här sedan så ni får se själv....blir lite svårt att välja bara av de 200 bilder som vi tog, jag och Mark.

Nu ska jag leka husfru och gå ner i köket och laga mat! Har även hängt tvätt och varit ute och gått, så jag idag är jag en duktig Cilla (dvs, inte lika lat som vanligt....)


Kommentarer
Malin

*skrattar* vad duktig du är Cilla :) tvättar och lagar mat... synd att man bara måste göra sånt ibland - det är ju så jäkla tråkigt. härligt att ni haft en så bra helg - mysigt att vara ensamma va...? *kramar*

2008-02-05 @ 12:00:16
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0