Packa och åka hem

Idag är det dags att packa väskan och ta på sig uniformen och fara hem till London igen, ska flyga hela natten. Det är disigt och regnar här i Los Angeles idag, det är så skönt för nu kan jag ligga i sängen utan att känna mig alltför lat innan jag börjar jobba.

Jag längtar hem till Mark nu. Vi har ledigt hela helgen tillsammans och tänkte nog fara till Windsor, det är ju så mysigt där vid slottet och Themsen. Kanske vi kan hälsa på drottningen och Prince Charles. ;) Sedan ska vi träffa våra 'bästa' vänner Luke, Ness, Julie och Ben på Söndag. Håller tummarna på fint väder och en bra helg!

Ha en bra helg allihopa!

image272



Kommentarer
Fanny

Hej Cilla! Ikväll var jag på möte på Hedbergska och fick veta var jag skulle bo i England-i Islewirth. Har du varit där någon gång? Hoppas de blir kul iallafall:) Kram!

2008-02-28 @ 22:33:36
URL: http://effet.blogg.se
Fanny

Hej igen.. Jag stavade fel: Isleworth ;)

2008-02-28 @ 22:34:59
URL: http://effet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0