Andra inlägget för idag!

Jag ligger nu och väntar på att Mark ska sluta surra med killarna nere i vardagsrummet och komma upp och lägga sig med mig. Jag är så trött, och ett par glas vin hjälpte nog inte till.... har nu varit vaken i ca 35 timmar. Inget ovanligt i och för sig, men man känner att järnan inte fungerar som den ska och man är ganska yr.

Läste lite andra främlingars bloggar nu medan jag låg här och väntade på Mark och undrar om vissa inte har något annat att göra än att skriva blogg? Vissa människor verkar inte göra annat, de lägger in massor med inlägg varje dag, hela tiden, och vissa skriver så tråkigt (tycker jag) och ändå får de ca 20 kommentarer om dagen, en tjej hade 86 kommentarer på det tråkigaste inlägg jag någonsin läst?! Hur kommer det sig?

Men å andra sidan tycker man ju att det är roligast att läsa om dem man känner, som tex min syster Matilda, moster Malin, min kära 'syster' Malin i Göteborg och mina kusiners blogg. De läser jag med spänning så ofta jag kan!

Hm....men nu undrar jag.... vem läser min blogg? Det visar på statistiken att det är ganska många som läser den, men vilka är ni? Och vad tycker ni? Har ni några tips, vad vill ni att jag ska skriva om? (Men jag kan ju tyvärr inte berätta ALLT om mina smaskiga detaljer, he he.) Jag älskar att skriva men ibland blir det nog mest bara vardagliga tankar, lite tråkigt kanske....men det är mitt liv och mina tankar.

Nu ska jag sova, med Mark eller utan Mark, jag orkar inte vänta längre, han kan sitta där och snacka sitt killsnack, jag stod ut länge nog ikväll med deras internet sajter om tjejer och prat om cricket och fotboll..... gäsp!!!!

zzzzzzzz godnatt


Kommentarer
Malin

jag läser :) men det vet du ju - och jag lämnar alltid en kommentar när jag är här (om du har uppdaterat med nytt inlägg vill säga *ler*) kram på dig, hoppas att du sovit gott - med eller utan Mark :))

2008-01-08 @ 07:47:06
URL: http://mallafors.se
Jenny

Jag läser din blogg varje dag Cilla.. Tycker ditt liv är spännande, vare sig du är "hemma" i London, eller ute o flyger o far.. Tack för snacket på msn igår förresten! Väldigt givande, o jag ska ta till mig av det du skrev! Tack så mycket.. Kram :)

2008-01-08 @ 13:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0