Nu ni!!

Jag hatar att gå till gymet, det är svettigt, tråkigt och jag pushar aldrig mig själv tillräckligt. Jag räknar bara minuterna.

Jag hatar att gå ut och springa, det är jobbigt och det är bilar och folk överallt.

Jag hatar att känna pressen av att gå ut och gå ensam, man måste gå så långt och så fort om det ska göra någon verkan.

Men nu ni!! Nu har jag hittat mitt sätt att få riktig ordentlig motion, utan att gå utanför dörren! Yehooooo!!!! Och vet ni vad, det funkar hur bra som helst, det är roligt och man kämpar på tills passet är slut. Och ingen kan se på!!

Yey!! Fitness DVD's är mitt svar! De här två har jag köpt så här långt och de är toppen. Nu ni, ska jag få upp konditionen igen. Äntligen!!

image237image238


Kommentarer
malin

*skrattar* sitter här och ler med hela ansiktet - du är ju bara fööööör underbar vännen *ler* you go girl! :)

2008-01-22 @ 22:39:18
URL: http://mallafors.se
Crixan

Dansa är ju skit bra träning :) rätt kul också *tycker* (om ingen ser mig hahaha)
Hoppas de funkar för dig :)
*vinkar*

2008-01-24 @ 18:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0