Phoenix, Arizona

Nu har jag landat och sitter nere i business centret i Hilton Hotel i Phoenix, Arizona. Mitt bland sand, oken och kaktusar! Ni andra ligger nog och sover eftersom det ar mitt i natten i Sverige. Jag ska till mitt rum och dricka ett glas vin och se Sex and the City innan det blir dags for mig att sova.

Jag har sett de mest underbara, vackraste vyer under flygresan hit! Det kalla, frysta havet ovanfor Kanada, ett landskap som verkade helt odelagt med tjock, tjock, oandlig is. Sedan flog vi genom berg och canyons, oranga toppiga berg fyllda av sand tills vi kom till Arizona, till oknen.

Imorgon ska jag upp i tid och fara ut och rida i oknen och bergen, det ser jag verkligen fram  emot! Det blir en ny upplevelse! Jag gillar verkligen tanken av att vara i 'vilda vastern' och rida hast mellan kaktusarna och sandbergen!

Uppdateringar och bilder kommer nog imorgon! Hoppas jag inte ramlar av och bryter benen bara! ;)


Kommentarer
Crixan

Stannar du någonsin upp och andas? *nyfiken* :D god fortsättning!

2008-01-05 @ 12:46:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0