Från Semester till Sex and the City till Miami.....

Nu är vår underbara semester slut vilket menas att jag kommer att skriva oftare igen....

Jag sitter nu i mitt hotellrum i Miami, helt slut av jetlag och en lång dag på flyget (jobbet). Igår landade vi i London från vår semester-resa och hela dagen har jag tänkt på hur otroligt roligt, härligt, underbart vi hade det. Vi blev t.o.m uppgraderade till business-class och kunde sova ordentligt och dricka dyr champagne! ;)  Bangkok var superhärligt som vanligt, men ännu bättre nu när jag var där med Mark. Australien var bättre än jag kunnat ens tänka mig, vi spenderade hela tiden där med Marks släkt, mina kompisar i Melbourne och med Marks föräldrar och bästa kompisar på kusten i Port Maquarie. Vi gick på bröllop, vi badade, gjorde utflykter längst kusten, klappade koalas och bäbis-kängrus. Jag blev ganska slut av att försöka göra ett bra intryck inför alla, men jag behövde inte oroa mig, de är precis som Mark; enkla, trevliga, snälla människor!

Jag ska lägga in lite kort, men nu först måste jag gå och lägga mig i sängen och vila...


Åh, förresten.... vi såg Sex and the City igår (kunde bara inte vänta längre) och måste tillägga att jag blev lite besviken!?!! Jag har längtat så mycket, jag ÄLSKAR Sex and the City, jag måste vara deras största fan, men jag tyckte nog att de skulle ha lämnat det som det var i den sista episoden 7.
Filmen var okej, men det kändes nästan som de försökte lite för mycket och som om det var lite för mycket allvar. Inte alls vad jag förväntat mig. Jag satt där med servetterna redo för många tårar men det blev bara några få.... Jag är dock fortfarande ett troget fan.



Kommentarer
Monica

Vi nordenbor tycker synd om dej som måste åka hem till London, från semester i Australien, för att åka till Miami. Längtar till ni kommer HEM. Kramizar

2008-06-15 @ 21:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0