Helgen i foton.

Nu sitter jag i mitt hotell i Muscat, Oman. Är helt slut efter en lång dag på flyget, helgen som var och har dessutom ont i kinden. Jag var och kollade upp ett märke som jag har på kinden och doktorn skar bort en bit hud och sydde igen det med ett stygn....aj. Jag gjorde alltså en 'biopsy' som det heter. Inte så kul att gå runt med plåster mitt i ansiktet! Nu får jag bara hoppas att det resultaten kommer tillbaka utan problem.

Helgen var dock helt underbar! I Fredags kom jag hem från Miami och sedan gick vi ut med Julie och hennes pappa och syster som är och hälsar på från Australien. Det blev en lyckad kväll.



I Lördags var det Erics leavingparty, han flyttade hem till Australien för gott, så det blev en jättestor fest i hans trädgård! Hela eftermiddagen och natten var det fest och grillning ute på gräsmattan med alla hans och våra vänner!

   

I Söndags var det dags att träffa mamma och Lars-Evert som var på genomresa i London. De var på väg till Skottland men bodde på hotel i norra London så vi gick på pub och hade jätte-jättemysigt!!!! Synd att de bara var här en kväll!



I Måndags....(pust) var det till att gå ut och äta och träffa Eric och våra kompisar en sista kväll innan han lämnade landet. Det blev många skratt men också ganska många tårar och kramar innan alla sagt adjö....

Som sagt, nu är jag i mellanöstern och ska försöka ta igen mig vid poolen i hettan och sova ut för en gångs skull!

zzzzzzzzzzzzzzz.............



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0