Tokyo - London - Sundsvall

Åh vad det var härligt att vara i Tokyo och få träffa Nina!! :) Vi hade jättemysigt och roligt!! Jag kunde knappt fatta att vi var där samtidigt och när jag mötte henne på flygplatsen började vi gråta båda två! Typiskt tjejer, sa Mark.

Nu är jag hemma med Mark i helgen och vi hade en underbar dag i går. Solen sken från en klarblå himmel och det var sommar-värme. Vi for in till Westminister och tog lite bilder av Big Ben (som om man inte har nog ;) och sedan tog vi båten till Greenwich. Gick på marknad, sedan låg vi i parken och åt sushi och drack vin och gick upp på toppen där Greenwich meantime kommer från, beundrade utsikten över Themsen och London och gick sedan på puben vid floden. Avslutade dagen med pizza! Det är såna dagar som igår som man inser hur härligt London är och vilken tur vi har som bor här!

Idag ska vi gå och träffa våra vänner i The Dove, en liten, gammal, härlig pub vid Themsen. Sitta ute på verandan och äta roast, dricka kall öl och prata strunt. Och imorgon får jag äntligen komma hem till Sundsvall på en veckas semester och träffa min familj och min släkt och vänner!!!!!!!!!!!!! Yey!!

För första gången någonsin ska jag dock inte gå varje dag på gatufesten, blir nog bara en eller två i år! Börjar jag bli gammal?

Jag längtar så efter er alla, vi ses snart!! :) Jag längtar allra mest efter att få hålla Sebbe i mina armar och pussa honom så mycket jag bara kan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0