En (nästan) ledig vecka

Så var jag ledig i nästan en hel vecka och tänkte åka hem till Sundsvall och spendera dagarna med Sebbe, familjen och släkten.....men såklart gav jobbet mig en kurs (2-timmars kurs, vilket himla slöseri med tid!!!!) som jag måste göra imorgon, MITT I VECKAN, så jag fick stanna i London. Jag känner mig jättebesviken, men å andra sidan kanske jag kan få lite saker gjort, som att städa ur min överfyllda garderober och packa till vår semester till Bangkok och Australien, nu är det bara 6 dagar kvar tills vi far! Yehoooo!! Längtar!!

Det kommer att bli det längsta jag och Mark har varit tillsammans; dvs två veckor utan uppehåll. Vi ska bo hos hans släkt i Melbourne och sedan ska vi dela en lägenhet med hans föräldrar i en vecka vid stranden och gå på bröllop med Marks alla bästa kompisar. Så för mig blir det till att skärpa mig och försöka bli omtyckt av alla! Håll tummarna för mig.

Det är förresten ganska skönt att vara ledig hemma i London i en vecka och leva lite 'normalt vardags-liv' för en gångs skull. Jag tar mig tid att träffa mina kompisar så mycket jag kan, det är inte ofta man får tid till sånt med mitt jobb. Igår låg vi på soffan hemma hos Julie och degade, imorgon ska jag ut med några vänner och på Fredag blir det tjej-kväll nere i Putney! Här är en bild från i Söndags, hur vår grill-picnic i en park vid Themsen slutade i trädgården hos Lauren och Matt... ops! Vet inte vad som flög i oss?!! Det började med att vi skulle värma oss och sedan steg nog vinet till huvet!

image329


Kommentarer
Monica

DU behöver INTE skärpa dej. Var "bara" DU. Ingen kan låta bli att TYCKA OM DEJ Kramizar Igen.

2008-05-23 @ 23:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0