Gammal? Jag? Näe, bara lite trött....

Vad har hänt? Det här är en av de få gångerna jag gått ut med mina tjejkompisar och faktiskt velat gå hem innan baren stängt och personalen kastat ut oss!! Jag känner mig lite orolig..... börjar jag bli gammal? Eller var det en engångsföretelse?

Jag var så trött hela dagen och sedan blev det att jag gick ut senare än planerat och när jag väl kom dit var Lauren redan berusad och hennes arbetskamrater hade bråkat med henne och ignorerade mig totalt, och min kära kompis Julie var så trött att hon inte ens kom ut. Och Jenn kom inte heller.... så jag stod där och undrade hur länge jag skulle måsta stanna.....

Som tur var kom Matt (Laurens kille) förbi och var jättesur på henne för att hon var så full när de egentligen ska spara pengar tills deras semester, så när han gått intalade jag henne att hon nog borde gå hem så att han inte blev ledsen. Och kär som hon är lydde hon mig och jag fick med henne hem! Puh!

Baren vi var i heter Elk (Mattis och Jennys favoritbar, he he he ;) och den påminner mig om mina singel-dagar. Från den tiden när jag var förvirrad och alltid ute på jakt efter något svar på livet (förmodligen efter drömprinsen som absolut inte fanns på den där köttmarknaden!!).... och allt jag ville nu ikväll när jag stod och såg ut över havet av desperata killar som såg ut som de precis slutat skolan, var att åka hem till Mark. Som tur var väntade han troget på mig och kom och mötte mig vid tunnelbanan och sa att han faktiskt var besviken att jag alltid måste gå ut utan honom (och han har rätt).... istället för att bli sur över en sån kommentar blev jag ganska nöjd. Så han bryr sig! :) Yey!!

Höjdpunkten ikväll var dock innan jag gick ut och jag ringde och pratade med Matilda och med min favorit-kille Sebbe, mitt gudbarn och min systerson, min guldklimp här på jorden! Han var pratglad och sa att 'pappa fiskade' och att han åkt cyckel med William och att de hade ätit pizza. Mitt lilla hjärta. Det värker i hjärtat av kärlek för honom, jag vill bara fara hem och hålla honom i mina armar och pussa på honom! ♥


Kommentarer
Mattis

hihi näe igår åt vi en annan pizza, inte alls lika god, de pizzorna vid Jenny är överlägsna!



Nu kollar jag på schlager o dricker hallonsoda :)

2008-05-24 @ 21:38:10
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0