Jag ger upp, jag orkar inte kämpa mer!!

Den eviga kampen har blivit för mycket! Jag vet inte hur jag ska överleva frestelserna mera. Jag ger upp!! Idag var jag tvungen att både köpa en choklad-kaka och sedan äta en stor Magnum-glass när jag kom hem! Frestelsen är för svår, jag ger upp. Livet är för hårt, man kan inte leva utan glass och choklad!!!!!!!
image328


Om livet vore som jag ville så skulle en vanlig dag se ut så här:

Frukost: Choklad

Lunch: Glass

Middag: Choklad och glass

Mellanmål: Chips

Och till reglerna hörde att man aldrig, aldrig skulle gå upp i vikt!

image327 



Kommentarer
malin

jag vill vara med i det livet!!!!! älskar ju också godsaker.... kram

2008-05-21 @ 22:57:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0