Om mina kommentarer...

Jag blir så himla glad när någon lägger in kommentarer i min blogg så jag måste bara nämna några av er!

Vem är du 'M'?? Blir nyfiken! :) Känner jag dig?

Och du Crixan....om jag jämför dig och Karen så är ni ABSOLUT INTE likadana, så det så!! Klart att alla människor är olika, men du är inte som henne, punkt slut!! :) Du är mycket mer utåt, gladare och du har faktiskt kompisar!!

Malin Fors (syrran), tack för dina alltid så gulliga ord, det värmer ska du veta. Jag väntar alltid med spänning på ditt nästa inlägg på din blogg!

Jenny, min kära kusse, du är ju för underbar, önskar du kom hit lite oftare! Dina inlägg gör mig alltid glad!

Mattis, jag kommer hem i gatufest-veckan! Läääääääängtar att se er (men jag ska bara gå en dag i år.) I love your blogg också, förresten! Läser den varje dag.

Monica, jag saknar er med, och kommer som sagt hem i juli så då får ni besök där uppe i Bosvedjan! :)

Solmaz.... jag önskar också att du och Nina fortfarande bodde i London, så när kommer ni tillbaka?? Hörru! Du säger att du längtar hit också går du och far till Australien i stället!!! ;)

Kenneth... varför har du slutat skriva? Dina kommentarer får mig att vrida mig i skratt! Men du kanske blev för uttråkad att läsa mitt babbel? :( Jag kan inte hitta din blogg-adress så kan du lägga in den igen, tack? Vi kanske har lite olika intressen, medan du älskar att gräva i landet så skriker jag om jag ser ett spindelnät så jag håller mig ifrån sånt, men bloggen var i alla fall intressant, ha ha. Speciellt när Malin var och handlade i blomster-trädgården!

Malin Ruda, du skriver alldeles för sällan både kommentarer och i din egen blogg! Nu får du skärpa dig kära moster!  ;)

Pappa, har du somnat av mitt struntprat? Har inte hört av dig på lääänge?

Kram på er alla! Nu vet ni hur glad jag blir när ni hör av er!


Kommentarer
Mattis

Jag ska kanske gå Onsdag på Gatufesten, men jag ska inte betala in mig någon kväll, det får Tobbe stå för i år. Vill inte vara där med min stor mage :)

2008-05-22 @ 21:23:32
Pappa

Hohooo jag sover inte, är vaken och läser din blogg med intresse dagligen. Som du vet så ääälskar jag ju att skriva långa brev och sms, så det år väldigt svårt att bemästra skrivklådan.

2008-05-22 @ 22:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0