Posha jag i Royal York

The Royal York, Fairmount, är det poshaste (snobbigaste/lyxigaste) hotellet i Toronto och där ligger jag just nu! Försöker hålla ögonen öppna efter ett långt flyg, klockan är 4.44 därhemma i England...för ett dygn sedan låg jag tryggt i Marks armar och sussade, nu försöker jag hålla mig vaken så att jag kan sova så länge som möjligt imorgon. Man vill ju helst inte vakna klockan 5 lokal tid innan affärerna ens har öppnat!

Jag håller på att skriva om min och mammas resa till Israel men tills vidare lägger jag in lite försmak, en bild från Döda havet, där vi låg och flöt! Här är jag när jag låg och läste i sjön. Och vet ni det bästa? Jo, eftersom det är dött där i havet finns det inga fiskar, därav var jag extra avslappnad (eftersom jag är rädd för fiskar)! ;) He he.

image308


Kommentarer
malin

shit va fräckt - både med döda havet och snobbiga hotellet ;) kram på dig!!!

2008-05-01 @ 22:36:24
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0