Sommar och Primark!

Åh det är helt underbart i London just nu!! Det är 25 grader varmt och solen skiner från en klarblå himmel! Efter den längsta, tråkigaste och kallaste våren hittills njuter jag av mina lediga dagar i den här underbara värmen. Jag sitter i vårt rum med våra stora fönster öppna och jag kan höra gräsklippare och känna doften av gräs, blommor och träden ute på våran fina gata. För bara några veckor sedan var gatan täckt i snö!

Jag kände mig så less på London för ett par veckor sedan, men nu..... nu älskar jag London!

Här kommer en lista på vad som är det bästa med London....

# De underbara parkerna

# Den härliga stadsdelen vi bor i dvs: Hammersmith vid Themsen

# Alla människor som bara kommer fram efter att ha verkat gått i ide hela vintern, från alla jordens hörn

# Alla soldyrkare i parken

# Themsen

# Hyde Park (och alla andra härliga parker)

# Att man kan klä sig i klänningar och flip-flops utan att frysa

# Pubarna med alla uteserveringar där man kan sätta sig och njuta med en kall öl

# Barbeques i någons trädgård

# Primark!! ............ops..........hm, Primark kanske inte har med våren att göra men jag måste ju lägga in det också!

Det sämsta med London (kom precis att tänka på det så lägger in det med):

# Hundar utan koppel (som tyvärr springer runt överallt!!! Grrrrr)

# Hundbajs som ingen plockar upp (jag hatar hundar!)

# Duvor (som finns överallt)

# Alla äckliga killar som ger kommentarer vart man än går (igår var det en som ropade till mig när jag låg i parken hur 'sexy' jag var- väldigt attraktivt- not!)


Nej, nu ska jag skynda mig att duscha och sedan spendera hela eftermiddagen i Kensington gardens/ Hyde Park och på Oxford Street (kanske göra en liten snabbtitt i Primark också så jag inte missat nåt) tills Mark slutar jobbet och vi kan sätta oss i en uteservering vid Themsen!

Ha en härlig sommar-dag ni med! :)

image313


Kommentarer
Solmaz

Har nog aldrig träffat någon som är så galen i Primark som du!!! :P
Kramis

2008-05-07 @ 12:59:54
Jenny

FY VA AVIS JAG BLIR!

2008-05-07 @ 14:30:29
Moster Malin, The one and the only!

Det enda jag kan säga.....sviiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!

2008-05-07 @ 21:28:11
URL: http://www.moalins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0