BA057 to Johannesburg

Idag har jag stressat runt igen och faktiskt fått en massa saker gjort! :) Har även hunnit packa klart resväskan och är snart klar för att ge mig av till Heathrow och sedan vidare till Johannesburg. Känns lite trist att fara på en Fredag-kväll när Mark är ledig hela helgen men å andra sidan gillar jag Johannesburg! Det är en av mina favorit-resor med jobbet, väldigt socialt och avslappnande. Man kan ligga vid poolen, sova, shoppa eller bara sitta och surra i solen på terassen och äta lunch. På kvällen samlas vi alltid i baren och går sedan vidare till underbara restauranger och äter den bästa stek som finns! Mmmmm, kött i Sydafrika är det bästa! Med andra ord; som en liten semester. Inte helt fel! :)

Ha en bra helg allihopa!




Kommentarer
Mattis

Aha I see. Ha så kul i afrika! :] Eller du har ju aldrig varit i afrika bara i sydafrika :p

2008-10-24 @ 23:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0