Dag 4....

Idag är det dag 4 på min viktväktar-diet. Jag får äta 18 points om dagen och har hittills gjort det ganska bra, åt lite för mycket en dag men mindre igår. Det är dessutom ganska intressant att läsa böckerna och lära sig att äta rätt för en gångs skull! Vet ni att i en indisk curry är det 29 points??!! Helt hutlöst!

Igår gick vi på puben med några kompisar och fick reda på att min kompis Ness också går på viktväktarna och hon bor ju alldeles runt hörnet så vi ska gå till mötet på Torsdag tillsammans! Alltid kul att ha lite stöd och någon att gå med! :)

Annars har vi det riktigt skönt idag. Det är grått och blåsigt ute och vi sitter i vardagsrummet och ser på TV medan Mark letar jobb (han har tre intervjuer imorgon!!) och dricker kaffe. Jag försöker vila av mig min jetlag och förkylning så jag sitter i mysbyxor med en fluffig rosa varmvattenflaska bakom ryggen.... mmmmmm härligt!

Igår berättade vi för de andra i huset att vi ska flytta! De var 'glada' för vår skull och det känns så skönt att vi ska flytta men nu är det att börja gå igenom alla mina saker och packa.....IGEN!! Puh!! Jag har nog mest kläder och saker av alla människor jag känner. Våra lådor och skåp gåt inte ens att stänga och källaren är full av mitt skrot! Wish me luck... Jag orkar nog inte börja idag, det får bli imorgon. Jag känner för att slänga ut allt men det kan jag bara inte göra, jag är alltid för sentimental för det.

moving house cartoons, moving house cartoon, moving house picture, moving house pictures, moving house image, moving house images, moving house illustration, moving house illustrations



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0