Förkyld

Helt slut och förkyld sitter jag här i mitt mysiga, varma hotellrum i Montreal. Har precis gått en promenad i höstsolen upp till shopping-gatan och köpte lite förkylningsmedicin. Känner mig krasslig och trött sedan några dagar tillbaka. Hoppas medicinen kan få mig att sova en stund innan jag måste jobba hela natten hem till London. Jag skulle helst vilja ligga här i sängen och fortsätta se på strunt-TV hela kvällen i stället!

Jag är nu inne på dag nummer 2 på Viktväktarnas program. Jag gick och registrerade mig i Torsdags och fick introduktionsböckerna och blev vägd. Oooooh, not good. Jag fick mitt mål uträknat och det är att först gå ner 7 1/2 kilo!! Inte så lite heller. Nu får man minsann betala för allt chips, godis, choklad och takeaway-mat som man har proppat i sig i flera månaders tid. :( Men igår (fast jag var vaken i 20 timmar i streck!) åt jag bara 19.5 points. Man får egentligen bara äta 18 om dagen men jag tyckte jag var ganska duktig ändå. Det är svårt att äta rätt när man är och reser så mycket som jag gör. Jag har ju inga rutiner och tidsomställningarna gör att det är svårt att veta om det är morgon, dag eller kväll men det ska kanske gå ändå.... Vad tror ni?

Innan jag går och lägger mig måste jag berätta att Vi fick rummet som vi var och kollade på häromdagen!!!!!!!!! :) Yey!!!! Vi flyttar nog i slutet av månaden! Vi är så glada och ser fram emot att bo med 'bara' två andra trevliga människor och mot att bo mitt i underbara Chiswick!! Yes!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0