I Australien....

Sitter uppe mitt i natten pa andra sidan jordklotet, i Sydney. Har sovit hela dagen efter ett langt flyg mellan Bangkok och Sydney och sedan varit ute med mina kompisar som bor har. Det blev middag och ett par, tre eller fyra drinkar, supertrevligt som alltid! Har nyss pratat med min make som sa att jag fick ett brev av Skattemyndigheten i Sverige och att jag nu har officiellt blivit Anna-Cecilia Onken! Idag har vi varit gifta i en heeeeel manad, hi hi. ♥

Klockan ar nu 2.15 och gentligen borde jag sova men jag fick lust att ga till crew-rummet och skriva lite i bloggen eftersom det var sa lange sedan jag gjorde det. Jag sitter och funderar pa hur mycket en liten tjej kan resa egentligen i sitt liv? Jag betalar hyra i London och jag har spenderat ca 3 natter hemma sedan i Augusti! Jag har varit i Singapore, Las Vegas, San Diego, LA, Telaviv, Sverige, London, Bangkok och nu Sydney sedan September! Ibland vill jag bara ligga i en soffa och sova och dega och se pa film hemma med min man under en filt, men nar jag trodde jag skulle fa gora det i lordags ringde jobbet och sa 'nu har vi en resa till dig..... du ska fara med BA009 till Bangkok och Sydney i nio dagar, du far om fyra timmar'!!!! Ahhhhhhh! Det var bara att packa och fara, saga hej till Mark och dvd:n och flyga i 13 timmar till Bangkok.


Men jag ska inte klaga, I LOVE BANGKOK!!! Och Australien!! I Bangkok ar det alltid fest och fart och billig mat och massage och shopping, jag skulle kunna flytta dit!

Nej nu ska jag sova innan det e dags att fara tillbaka till Bankok imorgon, det har blivit ko till datorn, fast att klockan ar 2.30 mitt i natten!! I flygvardinnornas varld sover visst alla pa dagtid! ;) Folk rasar in en efter en efter de har varit i baren.

Godnatt allihopa!



Kommentarer
Nina

Men pruttooo! har du varit i sydney och inte sagt till mig :(

2008-10-13 @ 06:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0