London househunting...

Igår var vi och kollade på en lägenhet som låg precis i det område vi vill bo i, paret som bodde där var jättetrevliga människor i min ålder. Så trevliga att vi stannade kvar i två timmar och surrade! Men..... det kostar 900 pund i månaden (ca 12000kr) och det var så gammalt och så litet att jag skulle nog känna det som om jag bodde i en låda! Pust! Alltid är det något fel!

Ikväll ska vi kolla på en till lägenhet, ännu dyrare än den igår, också delat med ett annat par. Håll tummarna för oss. Vi vill så gärna flytta, jag orkar inte bo med våra griniga, sura housemates längre! Karen och Kyle ska flytta ut den 5:e November men jag tror inte en sekund på att de kommer att göra det, de har inte ens nämnt något på senaste tiden. Jag står inte ut med dem!! De är de mest negativa människor jag någonsin bott med, och de tror de är perfekta! Puh! Som tur är har Karen varit ute och rest de senaste veckorna så jag har i alla fall sluppit sett henne!

Jag ska som sagt gå till Viktväktarna ikväll. Jag vill egentligen inte gå på mötet utan bara köpa deras points-böcker sedan ska vi ut på puben med min kompis Julie och hennes nya kille. Hon är jättekär så det ska bli intressant att träffa honom!

Nu ska jag ut i solen och köpa lite frukost sedan städa lite. Solen strålar från en klarblå himmel här i London, det är så vackert ute med gula löv på träden fast ändå varmt och skönt! :)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Elisabeth

Hej

Om man ska gå ner i vikt ska man inte springa på puben hela tiden, kom ihåg att det är utav ölen/cidern/vinet som man går upp i vikt av.

Men lycka till med viktnedgången själv lyckades jag inte med viktväktarna. Men Sara lyckades.

Ha det bra Elisabeth

2008-10-16 @ 18:25:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0