Me - never to be a vegetarian!

Jag forstar mig verkligen inte pa folk som kan vara vegetarianer! Hur lever man ett nyttigt liv utan kott??!! Jag har precis kommit tillbaka till hotellet efter att ha varit till en restaurang som har helt underbar stek.....och ja, all mat de har ar helt enkelt underbar. Tyvarr e det lite val mycket points (ie viktvaktarnas regler) i en stor stek, men som tur var hade jag varit nyttig resten av dagen. Min diet har ocksa gjort att jag inte dricker lika mycket alkohol- superbra! Drack bara ett glas vin och en vodka i baren! Wow!

Mmmmm....stek och sallad!


Sov 11 timmar inatt och lag vid poolen resten av eftermiddagen....blev lite solbrand. Vi pratade idag om att det kanns som om man e i 'Rehab' i detta hotell. Det e galler och tagg-stangsel runt om hotellet med vakter overallt. Vi far inte ga ut ensamma och ifall vi far nagonstans maste vi ta hoteltransporten. Sydafrika (speciellt Johannesburg) e ju himla osakert och ett par crew blev tex hotade av flera man med pistoler i receptionen for ett tag sedan! De stal alla pengar i kassan och alla fick ligga pa golvet med gevar mot huvet! Scary! Jag vill ga ut och ga men det kan man inte...speciellt inte en ensam blond tjej. Men men, jag klagar inte. Jag behandlar det som om jag vore i 'Rehab' och bara vilar mig! Ganska lyxigt! :)





 


Kommentarer
M A R I C E L

Usch vad hemskt! Du får absolut inte gå ut och gå själv!! Se då till att ha en stor vakt med dig haha! :D Jag är i Sundsvall nu jag, tänker vara här några dagar! :D Hoppas allt är bra med dig! Kram / Maricel

2008-10-27 @ 12:15:04
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Mattis

Usch håll dig inne på ditt rum du gumman!!!

Jag har iaf gått ner 2,2 kg på en vecka nu.

Längtar till vi ses! Pusssss

2008-10-27 @ 14:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0