Mr and Mrs Onken on the move....

Åh min kropp kommer att värka efter den här veckan!! Jag har packat ALLT som vi äger och jag sitter nu bland alla kartonger och väskor och kassar och väntar på att vår skåpbil som vi hyrt ska dyka upp. Sedan kommer Mark hem tidigt från jobbet och vi ska FLYTTA!!! Yehoooooooooooooooo! Allt är ordnat, alldeles nyss kom det en ny king-size säng från säng-affären som jag beställde igår. Vi ska nämligen behålla vår nya, dyra, härliga säng och istället köpte en ny (billigare) hit! Hi hi. Så skönt att få ha våran egen säng, det hade jag ju inte haft på elva år innan vi fick den här! Vi längtar så efter att få komma härifrån och få bo med trevliga, normala människor! :) Bara några timmar kvar....

Jag ska en snabbis till Viktväktarmötet igen ikväll mitt i flytten, så wish me luck please!! Jag hoppas jag har gått ner i alla fall lite mer.

Här är min frukost, en härlig smoothie full av bär och frukt och youghurt.......

Onken fat free! Eh...... om det ändå var sant att jag var naturally fat free, jag heter ju också Onken!! ;)



Kommentarer
malin

hej min söta vän - hoppas att flytten har gått bra och att ni landat tryggt i ert nya hem :) hoppas man får se lite bilder här... ;) kram på dig, ses på msn snart????

2008-11-01 @ 10:04:55
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0